Hello beauties
last year I started a new column named Eyes on where I introduce you to people who impressed me a lot under a fashion point of view. Main characters of last posts were Laura Farrant and Sarah Jones, today I’ll write about a 100% made in Italy Gilda Koral Flora.
Gilda Koral Flora is the digital PR of the Heaven of the shopaholics Runin2 and brands researcher. She worked as assistant buyer and communication manager for the best shop in Bari ” Mimma Ninni” and she is the blogger behind Thank God it’s Friday, that is more than a blog it’s G’s diary in the fashion world .
I’m so in love with her street style and with the work she does, I think she one of the best fashion-speaker in Italy and she really knows how to rock clothes and accessories.
And, last but not least, she is a beautiful girl.
What do you think about her? Don’t you think she’s so fashionable?
Bisous
yours Carolyne O’
Ciao dolcezze
l’anno scorso avevo inaugurato una nuova rubrica titolata Eyes on dove vi mostro le persone che, per i più svariati e diversi motivi, mi hanno impressionata da un punto di vista della moda. Protagoniste delle precedenti “puntate” sono state Laura Farrant e Sarah Jones, oggi invece vi introdurrò alla 100% made in Italy Gilda Koral Flora.
Gilda Koral Flora è la PR digitale del Paradiso delle shopaholics Runin2 e ricercatrice di brands. Ha lavorato come assistente agli acquisti e communication manager per uno dei più bei negozi di Bari ” Mimma Ninni” ed è blogger di Thank God it’s Friday, che in verità è molto più di un semplice blog, è il diario di G nel mondo della moda .
Sono innamorata del suo street style e del bellissimo lavoro che fa, penso davvero che sia una delle persone migliori che ” parlano” di moda in Italia e sicuramente sa il fatto suo in materia di valorizzare abiti e accessori.
E, ultima cosa ma non per importanza, è una bellissima ragazza.
Cosa ne pensate? Non credete anche voi che sia davvero alla moda?
Bisous
la vostra Carolyne O’