Hello beauties
after doing a make-up review yesterday, I wanna share with you my impressions about Mikki More shampoo and balm.
First of all I must tell you that I’m hair-obsessed and the only products that make miracles with my hair are Kerastase and L’Oreal Professionnel but, after trying Mikki More ones, I can add them to my beauty essentials list!
From Treviso to New York, it’s an history of pain and love. After a trip in Africa Michela, the creator, contracted a serious bacterial infection and, due to this infection, her hair lost her beauty that any hair product wasn’t able to give her back. With the help of an American businessman, who is now her love, they patented a new product made with Tahiti coconut oil.
Lot of American women are huge fan of Michela’s shampoo and balm and you?
Ciao bellezze
dopo aver fatto la mia prima review di make-up ieri che spero vi sia stata utile, oggi voglio condividere con voi le mie impressioni sullo shampoo e il balm di Mikki More .
Prima di tutto devo dirvi che sono ossessionata dai capelli e gli unici che fanno davvero miracoli con i miei capelli sono quelli di Kerastase e L’Oreal Professionnel ma, dopo aver provato quelli di Mikki More, posso dire che li annovero a pieni voti alla mia lista di prodotti essenziali!
Da Treviso a New York, la storia di Michela è una storia di sofferenza e amore. Dopo un viaggio in Africa Michela, la creatrice di Mikki More, contrae una grave infezione batterica e, proprio a causa di questa infezione, i suoi capelli perdono tutta la loro bellezza che nessun prodotto in commercio riesce a ridarle. Con l’aiuto di un uomo d’affari americano, che è ora il suo amore, brevettano un nuovo prodotto a base di olio di cocco di Tahiti.
Tantissime donne americane sono sue accanite fan e voi?
THE PURE SHAMPOO
Sulfate free, this shampoo is very smooth and has a soft texture with an exotic smell of coconut. I’m very satisfied about it because it leaves light hair and glossy.
Senza solfati, questo shampoo è molto morbido e ha una texture delicata e leggera che lascia sui capelli un gradevole profumo esotico di cocco. Sono molto soddisfatta perchè lascia i capelli soffici, non pesanti e luminosi.
THE BALM
I adore the conditioners that don’t require rinsing because, like you, I’m always running from a place to another and if I can save time I’m the happiest gal on Earth but obviously sometimes I need to do mask and long treatment 🙂 This balm is perfect because my hair were nourished, silky at the touch and shining.
Adoro i conditioners che non necessitano di risciacquo perchè, come voi, sono sempre di corsa da un posto e l’altro e se posso risparmiare tempo su qualsiasi cosa sono la persona più felice del mondo ma ovviamente di tanto in tanto ho bisogno di maschere e lunghi trattamenti 🙂 Questo balm è perfetto perchè i miei capelli dopo l’applicazione rimangono nutriti, setosi al tocco e luminosi.
Did you ever tried them? Let me know!
Li avete mai provati fatemi sapere!
Bisous
Carolyne O’
Join my blog through Google Friend Connect, Bloglovin, Twitter @carolinaogliaro and Instagram @carolinaogliaro