Mysterious, arcane, fascinated, powerful and strong is Elena Ghisellini Fall/Winter 2014 2015 collection.
The main characters are the feline, with its strenght and mysticism, and the masks, cuirasses and swords of the graceful Samurai, refined warriors with an innate elegance also during the battle.
Rebel and anticonformistic, Elena’s purses are a status quo for unique personalities who aren’t afraid to show their wildest side and to let their dreams been reality.
The palette of color is very pure and classic with black and white, matched with some opulent ones like gold and bronze and with a touch of ultra-feminine violet. Estia and Flo are the two new born bags in Maison Ghisellini… The first one is a vertical soft sac, capacious and comfortable, perfect for every season and timeless, while the second one is practic and structureted with a special creativity vein.
For all the strong women out there, for those who deeply believe in themselves, for those who never follow conventional rules and always walk the most inaccessible road now you have found the bag who truly represent you and your soul… and it’s by Elena Ghisellini.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures with SONY DSC-RX1 by Isabò and I was wearing a dreamy dress by Ezra+Tuba
SALE ALERT: My friends from Me-Dusa today have a special sale at Navorio! Hurry to grab one of their amazing bags and put a like on their brand new Facebook page !
Misteriosa, arcana, affascinante, potente e forte è la collezione autunno/inverno 2014 2015 firmata da Elena Ghisellini.
I principali protagonisti di questa strabiliante collezione sono il felino, con la sua forza e il suo misticismo, e le maschere, le corazze e le spade dei leggiadri Samurai, raffinati combattenti con un’iinata eleganza anche durante la battaglia.
Ribelli e anticonformiste, le borse di Elena sono uno status quo per personalità uniche che non hanno timore di mostrare il loro lato più selvaggio e che lasciano che i loro sogni diventino realtà.
La palette di colori è pura e classica con bianco e nero, abbinati ad altri più opulenti come oro e bronzo e con un tocco di ultra femminile violetto. Estia e Flo sono le nuove nate nella Maison Ghisellini… La prima è una morbida sacca verticale, capiente e confortevole, perfetta per ogni stagione e senza tempo mentre la seconda è pratica e strutturata con una particolare vena creativa.
Per tutte le donne forti là fuori, per quelle che credono in loro stesso dal profondo, per quelle che non seguono mai le regole convenzionali e percorrono sempre la strada più impervia, avete trovato la borsa che rappresenta veramente voi stesse e la vostra anima… ed è di Elena Ghisellini.
Bisous
I was wearing:
Ezra+Tuba dress link here
Gazèl coat link here