Pieces of a life, lived in a perfect precarious equilibrium between dreams and reality, desire and need. Between places and people where you left and found something of you.
Between a walk at 6 AM only to see a golden dawn after a night spent with your sweater on, that is always too long for me that seems a dress and with those sleeves that overstep the point of my fingers. Those same fingers that sketch your skin profile while you are sleeping and that you strongly grab in yours. Between a good morning kiss and a goodnight text.
Between a fail, another fail, again a fail and than THAT rise. Between a question and a silence, the time that, even it passes too far, I decide to use it wisely doing things I love with people who mean to me. Between sleepless nights spent writing and harsh morning alarm clock. Between ” Something like this. But not like this”. Between choosing happiness or having reason… I choose happiness.
And I choose the simplicity of living the life that I’ve want. The life I’m living now.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures taken by Isabò with SONY DSC-RX10
Pezzi di una vita vissuta in un perfetto bilico tra sogni e realtà, desideri e necessità. Tra posti e persone nei quali ho lasciato e trovato parti di me.
Tra una camminata alle 6 di mattina per vedere sorgere un’alba che sa di oro e arancio dopo una notte passata al caldo della tua maglia, che è sempre troppo lunga per me da farmi da vestito e con quelle maniche che oltrepassano la punta delle mie dita. Quelle stesse dita che delineano senza sfiorare il profilo della tua pelle mentre dormi e a cui tu ti aggrappi con forza, senza lasciarle un attimo. Tra un bacio del buongiorno e un messaggio della buonanotte.
Tra una caduta, un’altra caduta, ancora una caduta e alla fine QUELLA rinascita. Tra una domanda e un silenzio, tra il tempo che, passando sempre troppo veloce, ho deciso saggiamente di trascorrerlo facendo ciò che amo con le persone che significano di più. Tra le notti insonni passate a scrivere e l’inclemente sveglia del mattino. Tra “Qualcosa come questo. Ma non questo.” Tra lo scegliere la felicità e l’aver ragione… Io ora scelgo la felicità.
E scelgo soprattutto la semplicità di vivere la vita che ho sempre desiderato. La vita che sto vivendo ora.
Bisous
la vostra Carolyne O’
I was wearing:
Isa Belle total look link here
Special guest my love Audrey