And so it begins…
A cold and late night, two feet slide on a creaking wood flooring. A long white tee and slow walk in my house, that I feel no more mine but ours.
I think over the IF that bothered me and the BUT that paralyzed and I realized how much now I am strong. I found my somewhere in the middle of yours anywhere.
And even in the hard times I’ll have the courage of taking you closer to me.
A key turns in the keyhole.
On the inside you find me in the dark, little and crouched.
And there’s nothing like your gaze. Nothing like the contrail of your scent. Nothing like the sounds of ” Baby I’m here, I’m at home, let’s go to bed.”
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures taken with SONY DSC-RX10
E così tutto comincia…
Una fredda e tarda notte, due piedi che scivolano fuori dal piumone immacolato sullo scuro pavimento di legno scricchiolante. Una lunga maglietta bianca e una lenta camminata per questa casa, che non sento più mia ma nostra.
Ho ripensato ai SE che mi hanno spaventata e ai MA che mi hanno paralizzata e ho realizzato quanto essi siano inutili, devastanti e deleteri e quanto adesso io sia forte. Ho trovato il mio posto nel mezzo del tuo ovunque.
E anche se ci saranno tempi duri, avrò sempre il coraggio di tenerti stretto a me e non lasciare mai la tua mano.
Una chiave gira nella toppa.
All’interno mi trovi lì, piccola e accovacciata.
E non c’è niente come quel tuo sguardo. Niente come la scia del tuo profumo che esplode nell’aria. Niente come il suono di ” Piccola sono qui, sono a casa, andiamo a letto.”
Bisous
la vostra Carolyne O’
I was wearing:
Gazèl dress and clutch link here
Tizzini shoes link here
Prada sunnies shop here / here on SALE / here