Dreamin’.
The same city, Paris. The same apartment, view Tour Eiffel.
A white fluffy couch and the scent of gardenia all over. The 20th of December and outside the Christmas lights are shining like little stars in the velvet sky and the sound of smiling accordions is melting with the voices of happy people with their jiggling packets.
The soft voice of Dianne Reeves in the air, an open window that carries the fragrances of baguette, snow and pierrade and an Ottod’Ame dress near the fireplace.
The man who takes care of me, happy in the most thoughtless way. In mine and yours Paris, in our way of be only us in a world full of souls.
20th of December even if it is the 22nd of July but sincerly… Who cares? I don’t wanna live a life of conventions, I wanna live a life of happiness.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures taken by Isabò with Sony DSC-RX10
Sognando.
La stessa città, Parigi. La stessa mansarda, vista Tour Eiffel.
Un soffice divano bianco e profumo di gardenia tutto intorno. Il 20 di dicembre e fuori le luci di Natale che scintillano come piccole stelle nel cielo di velluto dove le sorridenti fisarmoniche si amalgamano alle risate delle persone felici con i loro ondeggianti pacchetti.
La voce morbida di Dianne Reeves nell’aria, una finestra aperta che trasporta fragranze di baguette, neve e piarrade e un abito di Ottod’Ame di fianco al caminetto.
L’uomo che si prende cura di me, sconsideratamente felici. La mia e la tua Parigi, nel nostro modo di essere solo noi in un mondo pieno di anime.
20 dicembre anche se è il 22 luglio ma sinceramente… Cosa importa? Non voglio vivere una vita di convenzioni, voglio vivere di felicità.
Bisous
yours Carolyne O’
I was wearing:
Ottod’Ame dress link here ( Shop similar here / here / here / here / here )
Prada sunnies ( Shop similar here and here )