Hello beauties
how are your holidays going? Everything fine and perfect?
Today I share with you another look of my trip to the SPA in Dolomities… I love how these places are peaceful and relaxing, they transmit you an immediate feeling of quiet and are perfect to recharge batteries.
I enjoyed wearing simply and comfy looks with a pop of color, in this case, given from the baubles-chic Shine necklace that brings lot of joy to the outfit. I adore this sweet statement necklace, that has also its pair of earrings that you’ll see again soon in another outfit, but the thing that impressed me the most is that it arrived to me with a little letter written by Shine team as a sort of cuddle to the customer and I appreciated so much this, don’t you?
Gas Pop-Up jeans and a bat-wing blouse that gave the wings I need to try to fly like an unwary Icarus and here I was ready to conquer the village 😀
Hope that you will like it, let me know what you think!
Bisous
yours Carolyne O’
Ciao dolcezze
come stanno procedendo le vostre vacanze? Tutto felice e perfetto?
Oggi condivido con voi un altro look del mio viaggio alla SPA sulle Dolomiti… Adoro come questi posti siano rilassanti e pacifici, trasmettono una sensazione immediata di quiete e sono ciò che di meglio esista per ricaricare in pieno le batterie.
Mi è piaciuto particolarmente indossare looks semplici e comodi con un tocco di colore, in questo caso, dato dalla collana a bolle di Shine che porta allegria all’outfit. Amo questa dolce collana color menta, che si accompagna al suo paio di orecchini che presto vedrete in un altro outfit, ma la cosa che mi ha impressionata di più è stata che è arrivata a me con una letterina scritta dal team di Shine come coccola ai clienti e queste sono cose che apprezzo tantissimo, anche voi?
Gas Pop-Up jeans e una blusa ad ali di pipistrello che mi ha dato le ali che necessitavo per tentare di spiccare il volo come un’incauta Icaro e sono stata pronta a conquistare la cittadina montanara 😀
Spero vi piacerà, fatemi sapere cosa ne pensate!
Bisous
la vostra Carolyne O’