This look is the only one that is able to transmit my state of mind in this time that brings with it the culmination of a dream.
After my participation in the Milano fashion week in fact I will leave for Paris for the fashion week. I cannot express how much joy and gratitude I are slipping through the veins.
Italian by birth but Parisian by vocation and spirit, in the French capital lies my mind and then I can’t wait to be back in my French home. Paris is Fashion, is Haute Couture, is history and is charm that envelops and fills you. Paris is class, bonton, elegance. Paris is a macaroon eaten in the shadow of the Tour Eiffel with a beret and a baguette in the wicker purse.
Paris est ma maison.
Carolina
Questo look è quello che più trasmette il mio stato d’animo in questo momento che porta con sè il coronamento di un sogno.
Dopo la mia partecipazione alla settimana della moda di Milano infatti partirò alla volta di Parigi per la fashion week. Non so esprimere quanta gioia e gratitudine mi stiano scivolando tra le vene.
Italiana per nascita ma Parigina per vocazione e spirito, nella capitale francese risiede il mio spirito e quindi non vedo l’ora di poter ritornare nella mia casa francese. Parigi è Moda, è Haute Couture, è storia e fascino charmante che ti avvolge e ti pervade. Parigi è classe, bonton, eleganza. Parigi è un macaroon mangiato all’ombra della Tour Eiffel con un basco in testa e una baguette nella borsa di vimini.
Paris est ma maison.
Carolina
I was wearing: