” Travel is the only thing you buy that makes you richer ”
If it’s a long road trip, with the idea of a final goal, that will surely change during the journey, with stops in unknown mysterious places with the only company of a car, an amulet, a book, a backpack and a dog. Whether it’s a romantic getaway in Paris, with a small trolley, many dreams accompanied by kisses, caresses and laughter.
We should always be able to fill our luggages with smiles, good humor, gratitude, desire to compete and experiment. Of greed for knowledge and curiosity. The most important luggage is made of the things that touch the skin, escaping through fingers and that creep into flesh coming to penetrate the soul, breaking the heart and bringing it together into new pieces, which we commonly call experience.
A luggage that is priceless and it is personal. And it is made even more thanks to Calibag that allows customization with images, sentences and beloved words.
Travel, with passion and with no liabilities.
Carolina
Ph. Isabò
” Viaggiare è l’unica cosa che compri che ti rende più ricco”
Che sia un lungo viaggio on the road, con l’idea di una meta finale, che sicuramente cambierà in corso d’opera, e con tappe sconosciute in luoghi misteriosi con l’unica compagnia di un auto, un amuleto, un libro, uno zaino e un cane. Che sia una fuga romantica a Parigi, con un piccolo trolley, tanti sogni accompagnati da baci, carezze e risate.
Dovremmo essere sempre in grado di riempire le nostre valigie di sorrisi, di buonumore, di gratitudine, di voglia di confrontarsi e sperimentare. Di avidità di sapere e di curiosità. Il bagaglio più importante è fatto di cose che sfiorano la pelle, che sfuggono tra le dita e che si insinuano nella carne arrivando a penetrare l’anima, spaccando il cuore e riunendoli in nuovi tasselli, che noi comunemente chiamiamo esperienza.
Un bagaglio che è senza prezzo ed è personale. E che lo viene reso ancora di più grazie a Calibag che permette una customizzazione con immagini, frasi e parole care.
Viaggiate, con passione e non con passività.
Carolina
I was wearing: