The most beautiful things are unexpected.
Are the ones that come in a late night after an hard day of work when you think that nothing could happened anymore, are the words told by a person you admire in an aseptic morning of static feelings, are the middle-night-calls of your special one telling you “Hey, I was thinking about you”, are the cuddles of my doggie Audrey when I come home.
Those pretty little things that make you alive. And happy. Yes, in them reside happiness.
Lot of people are not able to enjoy them, they pursue only glaring gestures and are always satisfied about nothing. Sometimes is just like fashion in this moment… If it’s not exagerate, ostentatious, vulgar and lacking elegance is not relevant. But I think that trying to appear come hell or high water and at any price is not the right key.
Enjoy everything that comes to your life and be grateful about them, don’t take them for granted. I love the wind in my hair, wearing a fascinating dress by Christian Lacroix for Desigual, my favourite necklace by Maiden-Art and the bag of my heart Chloé Marcie from Monnier Frères.
Man dreams to fly but only who flies is able to dream.
Be thankful.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures taken by Isabò
Le cose più belle sono quelle inaspettate.
Sono quelle che arrivano a tarda sera dopo un’intera giornata di lavoro quando pensavi che nulla poteva ancora più succedere, sono le persone pronunciate da una persona che ammiri in una mattina asettica di sensazioni statiche, sono le telefonate in piena notte di chi ti fa battere il cuore per dirti semplicemente “Hey, ti stavo pensando”, sono le feste della mia cagnolina Audrey appena entro in casa.
Queste piccole bellissime cose che ti fanno sentire viva. E felice. Sì, perchè in esse risiede la felicità.
Molte persone non sono in grado di goderle, perseguono solo gesti eclatanti e non sono mai soddisfatte di niente, se non della loro eterna insoddisfazione. A volte è proprio come la moda in questo momento… Se non è esagerata, ostentata, volgare e senza eleganza non è rilevante. Ma credo fermamente che cercare di apparire in ogni modo e ogni prezzo non sia la chiave.
Godete di tutto ciò che arriva nella vostra vita e siate grate di essi, non date mai nulla per scontato. Io adoro quando ho il vento tra i capelli, indossando un abito di Christian Lacroix for Desigual, la mia collana preferita di Maiden-Art e la borsa del mio cuore, la Chloé Marcie di Monnier Frères.
L’uomo sogna di volare ma solo colui che trova il coraggio di volare è in grado di sognare.
Bisous
la vostra Carolyne O’
I was wearing:
Christian Lacroix for Desigual dress link here
Maiden-Art Duchess necklace link here
Roberto Della Croce shoes
Vintage sunnies
Chloé Marcie bag from Monnier Frères at a very Special Price here