Words sometimes are like tattoos.
They slice skin, leave a little scar and then a sign that will last forever. You can try to cover them with layers of aseptic and artificial emotions but when alone you wash these away, they are still there. It should face words and emotions, let them go away or let them stay with you.
In a silent night, sitting on a wood flooring with a glass of white wine and some candles all around I faced all of them… I learnt something from every single one, I learnt an important lesson from every single one, and if they hurted me now I let them go. If they made me feel happy I preserve their positive vibes in my heart in order to attract more.
I’m not afraid of loose, I’m not afraid of gain. I’m ready to live, beyond the limits.
Like us.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures taken by Isabò with Sony DSC-RX10
Le parole talvolta sono come i tatuaggi.
Ti incidono la pelle, lasciando una piccola cicatrice e successivamente un segno che durerà per sempre. Si può cercare di coprirle con strati di asettiche e artificiali emozioni ma quando da soli le si sciacquano via, saranno ancora lì. Bisogna affrontare le parole e le emozioni, lasciarle andare o tenerle con sé.
In una notte silenziosa, seduta sul caldo pavimento di legno con un bicchiere di vino bianco e candele tutte intorno, mi sono messa faccia a faccia con loro… Ho imparato qualcosa da ciascuna di esse, ho imparato una lezione da ciascuna di esse, e se mi hanno ferita ora sono pronta a lasciarle andare. Ringrazio per ciò che mi hanno insegnato e lascio andare. E se mi hanno fatta sentire felice, conservo le loro vibrazioni positive nel luogo più prezioso che ho, il mio cuore, per attirarne sempre di più.
Non ho paura di perdere, non ho paura di guadagnare. Voglio solo vivere, oltre i limiti.
Come noi.
Bisous
I was wearing:
Veronica Ferraro for Maison About “Candies” dress link here on SALE
Nalù bag link here 100% Proudly handmade in Italy
Primark shoes
Prada sunnies ( Shop similar here and here )
Hoops B+Chic Pink Piggy Bank bracelet link here
Tatitoto SOCIALICE “Privacy” bracelet link here