Hello lovelies
sometimes also dresses tell story… This MsDressy is one of those that have something to say.
This dress tells that there was long time ago a little child who always watched images on fashion magazines of beautiful ladies with dreamy gown dresses and she thought every time ” One day… One day I will have the same dress… Only for me…”. Several years went by and the little child grew up with that thought in her heart… And today that child who is now a woman has the dress of her dreams with her.
The moral is that you never stop dreaming, even if it seems impossible it doesn’t mean it can’t happen… And I really wish you for this newcomer 2013 that almost one of your dreams will come reality!
Hope you will like even if my face is not the very best but I was a little sick these days 🙂
Don’t forget to join SVMI-E giveaway here only few days left!
Bisous
yours Carolyne O’
Ciao dolcezze
a volte anche i vestiti raccontano una storia… Questo abito di MsDressy è uno di quelli che hanno qualcosa da dire.
Questo vestito racconta che tanto tempo fa c’era una bambina che adorava sfogliare i giornali di moda per guardare le immagini delle splendide e innarrivabili donne vestite in abiti da sera da sogno e ogni volta che le ammirava pensava” Sarà mio… Un giorno anche io ne avrò uno… Un giorno…” . Tanti anni sono trascorsi e la piccola bambina è cresciuta con lo stesso pensiero nel cuore… E adesso la bimba che oggi è una donna ha il vestito dei suoi sogni con sè.
La morale di questa storia è che non dovete mai smettere di sognare, anche se vi sembra impossibile non è detto che non accadrà… E vi auguro davvero che per questo appena iniziato 2013 almeno uno dei vostri sogni diventi reale!
Spero che vi piaceranno le foto e scusate se la mia faccia non è al meglio ( sì, lo so, non è che le altre volte sia tanto meglio 🙂 ) ma non sono in piena forma in questi giorni 🙂
Non dimenticatevi di partecipare al giveaway con SVMI-E qui , mancano pochi giorni!
Bisous
la vostra Carolyne O’
Join my blog through Google Friend Connect, Bloglovin, Twitter @carolinaogliaro and Instagram @carolinaogliaro