Dear beauties
it’s Friday so the week-end is ready to start 🙂 Have you some cute plans?
May is arrived so here we are with our monthly column… The Fashion Icon!
The winner is a woman who have had some troubles with justice but it didn’t stop her and like the Phoenix she rised from her ashes and came out stronger than ever becoming testimonial of Mango and designer of a line of bags for Longchamp and then, like icing on the cake, she got married… Guess who I am talking about?
But of course yes! Kate Moss is the Queen of May!
Maybe you don’t like her way of life but is impossible to say that she is not fashionable and trendy… Her street-style is simple and easy to reproduce. Take a pair of jeans, a neutral shirt, leather jacket, big scarf, boots and tons of jewels and the game is done!
Also during special and official occasion she is always stylish but never too exagerate or with stranges outfits. Definetely, speaking about fashion, she is a role model!
Do you like Kate or not? Let me know babes 😉
A big kiss from yours
Carolyne O’
Care bellezze
è venerdì quindi il week-end sta per cominciare 🙂 avete qualche bel programma per il week-end?
Maggio è arrivato e con se si è portato la nostra rubrica mensile… quella della Fashion Icon del mese!
La vincitrice è una donna che in passato ha avuto qualche problema con la giustizia ma questo non l’ha fermata e come l’Araba Fenice è risorta dalle sue ceneri più forte che mai diventando testimonial di Mango e disegnatrice di una linea di borse per Longchamp e come ciliegina sulla torta si è sposata… Indovinate di chi sto parlando?
Ma certo che sì! Kate Moss è la regina di Maggio!
Magari non vi potrà piacere dal punto di vista del modo di vivere ma è impossibile dire che non sia alla moda e trendy… Il suo street style è semplice e facile da riprodurre. Prendete un paio di jeans, una t-shirt neutra, giacca di pelle, grande sciarpa, stivali e molti gioielli e il gioco è fatto! Anche durante le occasioni speciali e ufficiali è sempre stilosa ma senza essere troppo esagerata o con strani looks. Decisamente, in fatto di moda, è un modello!
Vi piace Kate o meno? Fatemi sapere piccole 😉
Un grande bacio dalla vostra
Carolyne O’
P.S: Don’t forget to join my blog through GOOGLE FRIEND CONNECT & BLOGLOVIN’