A week-end just passed.
That smells of the cinnamon, Christmas decorations and candle with Neroli scent. A week-end with caresses under the duvet and sweet skirmishes on the sofa between the pages of a book and a Gotan Project CD. Among a call that establishes the official start of an important project and words that come true emotions that were thought dormant. Among the moments spent with important people and those little moments of solitude to be spet to reward and pamper yourself.
And with a flute of champagne in hand, I stand it in front of me because the simplicity of these small things is one of the greatest joys you can experience in this life.
Bisous
yours Carolyne O’
Pictures from my Instagram account @carolinaogliaro here
Un week-end appena trascorso.
Che sa di the alla cannella, decorazioni di Natale e profuma di candela al Neroli. Un week-end di di carezze sotto il piumone e di dolci schermaglie sul divano, tra le pagine di un libro e un CD dei Gotan Project. Tra una telefonata che sancisce l’inizio ufficiale di un importante progetto e tra le parole che scaturiscono le emozioni vere che si credevano sopite. Tra i momenti passati con le persone importanti e quei piccoli istanti di solitudine da passare a gratificare e coccolare sè stessi.
E con una flute di champagne alla mano, alzo simbolicamente il calice dinnanzi a me perchè la semplicità di queste piccole cose è tra le gioie più grandi che si possano provare in questa vita.
Bisous
la vostra Carolyne O’
Pictures from my Instagram account @carolinaogliaro here