A Milan just wake up, that smells of eyes wrinkled and soft sheets. Legs tangled, disheveled hair and hands that weave together into one. The scent of freshly baked croissants, orange juice and black hot coffee.
A Milan that smiles, that knows how to charm and that is able to seduce you by giving you gusts of wind in your hair and amber lights as if they were rough diamonds.
The street style photographer most talented and famous.
And then the happiness, joy and cheerfulness in a quiet Milan where you rediscover again that do what you love to do in your own way, at your own time and with the people who live on your same wavelength is an immeasurable good.
Carolina
Una Milano appena sveglia, che sa di occhi stropicciati e lenzuola morbide. Di gambe aggrovigliate, chiome scarmigliate e mani che si intrecciano formandone una sola. Che profuma di brioches appena sfornate, di spremuta d’arancia e caffè nero rovente.
Una Milano che sorride, che sa ammaliare e che è in grado di sedurti regalandoti soffi di vento tra i capelli e luci ambrate come se fossero diamanti grezzi.
Il fotografo di streetstyle più talentuoso e rinomato.
E poi l’allegria, la gioia e la spensieratezza in una Milano silenziosa dove riscopri nuovamente che fare ciò che ami fare a modo proprio, con i propri tempi e con le persone che vivono sulla tua stessa lunghezza d’onda è un bene incommensurabile.
Carolina
I was wearing: